A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Маріупольський професійний аграрний ліцей (МПАЛ)

Виховна робота.

Дата: 01.02.2019 14:14
Кількість переглядів: 436

Виховна робота.

 

Виховна робота в ліцеї здійснюється на підставі наказу Міністерства освіти і науки № 257 від 16.04.2002 р. «Про затвердження Орієнтовного Положення про організацію і проведення виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки» та згідно з розділом «Виховна робота» річного плану роботи ліцею з урахуванням основних положень Декларації прав дитини, Законів України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту» та інших нормативно-правових документів.

 

Виховна робота в ліцеї здійснюється згідно плану виховної роботи на 2018-2019 н.р. за напрямками: соціальний стан, стипендіальне забезпечення, трудова дисципліна, профілактика правопорушень, робота з батьками, гурткова робота, учнівське самоврядування, спортивна робота, профорієнтаційна робота, робота гуртожитку та бібліотеки. 

 Вся робота з учнями ліцею спрямована на виховання національної самосвідомості, почуття патріотизму, формування культури поведінки, кращих моральних якостей на основі засвоєння національних та загальнолюдських цінностей, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, забезпечення умов для їх життєтворчості та самореалізації, а також виховання колективів груп в дусі колективізму і самостійності.

 

Складовими системи виховної роботи є:

  • система виховних годин, позакласних культурно-виховних заходів;
  • організація роботи гуртків і спортивних секцій:
  •  Математичний – «Інтеграл»;
  • Зарубіжної літератури « Гурток любителів фантастики та пригод»;
  • історії «Червона калина» ;
  • «Тракторист»;
  • Декоративноприкладного мистецтва.
  • Спортивний напрямок – волейбол, баскетбол, козацькі єдиноборства.
  • Художньої самодіяльності – вокальний  ансамбль

 з метою реалізації творчих здібностей учнів, організації змістовного дозвілля;

  • система правоосвітньої та правовиховної роботи, спрямована на формування правосвідомості учнів і профілактику правопорушень в учнівському середовищі;
  • формування досвіду толерантних взаємин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
  • розвиток учнівського самоврядування, реалізація виховного потенціалу молодіжного руху;
  • робота з батьками з метою координації виховних зусиль сім’ї та педагогів;
  • соціальний захист учнів пільгової категорії.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора