Виховна робота.
Виховна робота.
Виховна робота в ліцеї здійснюється на підставі наказу Міністерства освіти і науки № 257 від 16.04.2002 р. «Про затвердження Орієнтовного Положення про організацію і проведення виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки» та згідно з розділом «Виховна робота» річного плану роботи ліцею з урахуванням основних положень Декларації прав дитини, Законів України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту» та інших нормативно-правових документів.
Виховна робота в ліцеї здійснюється згідно плану виховної роботи на 2018-2019 н.р. за напрямками: соціальний стан, стипендіальне забезпечення, трудова дисципліна, профілактика правопорушень, робота з батьками, гурткова робота, учнівське самоврядування, спортивна робота, профорієнтаційна робота, робота гуртожитку та бібліотеки.
Вся робота з учнями ліцею спрямована на виховання національної самосвідомості, почуття патріотизму, формування культури поведінки, кращих моральних якостей на основі засвоєння національних та загальнолюдських цінностей, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, забезпечення умов для їх життєтворчості та самореалізації, а також виховання колективів груп в дусі колективізму і самостійності.
Складовими системи виховної роботи є:
- система виховних годин, позакласних культурно-виховних заходів;
- організація роботи гуртків і спортивних секцій:
- Математичний – «Інтеграл»;
- Зарубіжної літератури « Гурток любителів фантастики та пригод»;
- історії «Червона калина» ;
- «Тракторист»;
- Декоративноприкладного мистецтва.
- Спортивний напрямок – волейбол, баскетбол, козацькі єдиноборства.
- Художньої самодіяльності – вокальний ансамбль
з метою реалізації творчих здібностей учнів, організації змістовного дозвілля;
- система правоосвітньої та правовиховної роботи, спрямована на формування правосвідомості учнів і профілактику правопорушень в учнівському середовищі;
- формування досвіду толерантних взаємин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
- розвиток учнівського самоврядування, реалізація виховного потенціалу молодіжного руху;
- робота з батьками з метою координації виховних зусиль сім’ї та педагогів;
- соціальний захист учнів пільгової категорії.